VAUVA -keskustelu

Foorumi: Raskaus, synnytys, vauva ja lapsi

Kertokaa itsestänne

Täällä voit keskustella vapaasti haluamistasi aiheista.

Valvojat: Fazerina, nightmare, Pieniminä, Bonnie, Mamma67, Nuppu, Ellutuulia

Re: Kertokaa itsestänne

ViestiKirjoittaja pikkeli päivämäärä Ke Helmi 18, 2009 9:35 pm

hei

eli olen 32 (tänä vuonna täytän 33) perheeseen kuuluu mies 34v ja tyttö 06/04 ja poika 10/07, ja puolikas vinttikoira :D

Asustellaan keski-pohjanmaalla. Töihin palailin syksyllä. Tyttö erityislapsi poika normilapsi.
Käyttäjän avatar
pikkeli
+

ViestiKirjoittaja Buffer päivämäärä To Helmi 26, 2009 2:30 pm

Heips kaikille!

Buffer aliaksen takaa löytyy -82 syntynyt, Helsingissä aviomiehen ja sekarotuisen koirun kanssa asusteleva, lapsia työkseen hoitava kuumeilija.
Buffer -82 & Ukko -76 tjottailee alkaen keväästä 2009
Käyttäjän avatar
Buffer

ViestiKirjoittaja Mössy päivämäärä Pe Helmi 27, 2009 9:40 am

Mie olen -82 syntyinen rouva Pohjois-Pohjanmaalta. Perheeseeni kuuluvat mies sekä 6/08 syntynyt valloittava poika Tuukka. <3 Hoitoalan opinnot jäivät puoleen väliin pojan synnyttyä, niitä jatketaan sitten joskus. Pikkukakkonen on tervetullut perheeseemme koska vain! :wink:
Mössy -82 <3 Siippa -79 = Tupsu 6/2008

Kuva
Käyttäjän avatar
Mössy
+

ViestiKirjoittaja Minku päivämäärä Su Touko 03, 2009 6:44 pm

Käynpäs tänne itseni esittelemässä, vaikka olenkin jo muualle ehtinyt käydä vaikka mitä kirjoittelemassa :D

Vuosimallia -85 oleva nuori nainen, kotoa löytyy mies vm -83 ja kuusivuotias koiraneiti. Tampereella asutaan ja samoilla seuduilla halutaan jatkossakin asua. Tällä hetkellä alla vuokrakaksio, haaveissa oman rivarikolmion(/neliön) osto. Opiskelen yliopistossa jo viidettä (jaiks) vuotta ja valmistuminen häämöttäisi vuoden-puolentoista akselilla.

Vauvasta kuumeilen kovasti, mutta mies vielä jarruttelee. Yhdessä olemme olleet 2 vuotta, joista vuoden saman katon alla. Tällä hetkellä elämme "kaukosuhteessa", sillä olen tämän kevään Ranskassa Erasmus-vaihdossa. Kihlauduimme helmikuussa Eiffelin välkkyessä taustalla.

Kotiinpaluulippu ostettu, lipussa päivämäärä 27.5.

Olisi kiva kuulla myös muiden kuulumisia :)
-Rakastaminen ei ole toistensa silmiin katsomista vaan katsomista yhdessä samaan suuntaan.
Käyttäjän avatar
Minku
+

ViestiKirjoittaja Tiituli päivämäärä Ti Kesä 23, 2009 8:55 pm

Moikka kaikille!
Olen 24-vuotias Seinäjoella avoliitossa asusteleva nainen. Perheeseemme kuuluu myös kolme kissaveljestä.
Kovat vauvakuumeilut ja yritykset on täällä käynnissä. :)
Tiituli

ViestiKirjoittaja Ninna päivämäärä La Heinä 11, 2009 2:42 pm

Moikka!
Olen 24-vuotias kahden lapsen (tyttö -07 ja poika -08) äippä Varsinais-Suomesta. Perheeseen kuuluu myös isukki vm.-82. Kolmas lapsi haaveessa tai oikeastaan jo pikkuisessa yrityksessä :D
Olemme menossa kahden viikon päästä naimisiin.
äiti <3 isi = tyttö-07 ja poika-08
Käyttäjän avatar
Ninna

ViestiKirjoittaja Tittelintuure päivämäärä Ma Heinä 27, 2009 10:18 pm

Heipä hei!

Minun oli vain pakko liittyä teidän mukavalta kuulostavien joukkoon.. :)
Minä olen 28 w "suur-uusioperheen" äiti Keski-Suomesta.. Eli meidän perheeseen kuuluu miehen kohta 9 vuotias tyttö, minun 5 vuotias tyttö ja meidän yhteinen reilu 3 vuotias poika, niin ja tietty se mies, joka tekee reissuhommia ja on aina kaksi viikkoa täysin pois kotoa.. Ja toivon mukaan viimeistään ensi kesänä yksi yhteinen lapsukainen lisää!! Olemme seurustelleet reilu viisi vuotta ja naimisissa ollaan oltu kolmisen vuotta.. hääpäivä muuten kohta, o-ou!! :D
Olen ammatiltani kokki, tällä hetkellä työskentelen palveluvastaavana eräässä ravintolassa. Harrastan koulunkäyntiä (Restonomiksi valmistun joskus), palapelejä ja lenkkeilyä!
Käyttäjän avatar
Tittelintuure

ViestiKirjoittaja neula päivämäärä Ti Syys 22, 2009 9:41 pm

tääkin vois vähän kertoilla itestään =)
elikkäs nimimerkin takana kirjottelee viikon päästä 18vuotias neiti savon seudulta, avoliitossa 20vuotiaan miehenalun kanssa.
lukiota rippeet jäljellä, sen jälkeen haaveena olisi hoitoala, jota mieskin opiskelee.
neula

ViestiKirjoittaja JonNanna päivämäärä Ti Tammi 19, 2010 9:24 pm

Nimimerkin takaa löytyy 22-vuotias pirkanmaalainen tyttönen, joka on tällä hetkellä hoitovapaalla tytön-09 ja pojan-07 kanssa.
Kotoa löytyy myös hieman vanhempi aviomies, lasten isä :mrgreen:
JonNanna

ViestiKirjoittaja Mystique päivämäärä Pe Heinä 16, 2010 11:48 am

Olen Itä-Suomessa asuva parikymppinen avoliitossa asuva nainen jolla on 7kk poika <3
Kotihoidontuella olen ainakin tämän vuoden loppuun :)
Mystique

Edellinen

Paluu Vapaa sana